پرسش‌های متداول

سوالات متداول

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟
از آنجایی که ترکیه دیجیتال فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.


چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین ترکیه دیجیتال وجود دارد؟
فروشگاه ترکیه دیجیتال دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین ترکیه دیجیتال با چندین سال سابقه فروش حضوری در ترکیه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

آیا کالاهای موجود در ترکیه دیجیتال گارانتی دارند؟
بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟
تمامی محصولاتی که در سایت وب سایت ها و برندها با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

قیمت محصولات در ترکیه دیجیتال در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟
فروشگاه ترکیه دیجیتال همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟
سفارش های ثبت شده برای کلیه شهرهای ایران زمین تا 3-4 هفته بعد از سفارش ارسال میشود و کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده به صورت پست شخصی و سریع ممکن است با توجه به فرآیند پست های خارجی زیر 2 هفته ارسال و به دست مشتری برسد.

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟
بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟
پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است : 1 - پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. 2 - پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت 6274121203071212 بانک اقتصاد نوین به نام مدیریت مجموعه سرکار خانم شکوه مظهری آبسردی و یا شماره کارت 5057851025568467 بانک ایران زمین به نام سرکار خانم شکوه مظهری از طریق ATM و یا واریز بانکی، پرداخت را انجام داد.

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟
بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در جانبی هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از 20 میلیون تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از 20 میلیون تومان، شامل هزینه پست خواهند شد. لازم به ذکر است در جهت تکریم مشتریان اعم از مشتریان ساکن تهران یا سایر شهرها، هزینه های ارسال کاملا برابر است.

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
پس از ارسال مرسوله به دفتر ایران با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟
برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09058251055 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) هیچ هزینه ای عودت نخواهد شد.

نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟
ترکیه دیجیتال سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی تلگرام به آدرس telegram.me/Turkiyedigital  و یا شماره 09058251055 از طریق پیام رسان واتساپ استفاده کرد.

خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.


زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟
فروشگاه ترکیه دیجیتال با داشتن طیف وسیعی از محصولات در وب سایت های روز دنیا ، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ها ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت "به من اطلاع بده" فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟
در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

تفاوت گارانتی ها در چیست و چطور باید از آنها استفاده کرد؟
محصولات ترکیه دیجیتال در 2 مرحله گارانتی میشوند. هر محصولی که از ترکیه دیجیتال تهیه میکنید، شامل 1 هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع میشود) استفاده میکند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل میکنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت 1 هفته ای بهره میبرد و میتوان آنرا به دفتر فروشگاه در ترکیه مرجوع کرد تا مشکل حل شود.

اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از اطلاعات گارانتی که بر روی جعبه درج شده، میتوان از گارانتی استفاده کرد. تحت این شرایط باید دید شرکت گارانتی کننده، چه شرایط و مقرراتی را تنظیم کرده و مشتری طبق آن اصول میتواند پیگیر گارانتی باشد.

لازم به ذکر است استفاده از گارانتی فقط برای کالایی کاربرد دارد که آن محصول دارای گارانتی ( به غیر از مهلت تست 1 هفته ای که توسط ترکیه دیجیتال مشخص شده) باشد. یعنی اگر پس از 1 هفته کالا نیازمند به گارانتی بود، باید آن محصول تحت گارانتی باشد. در غیر اینصورت فقط همان 1 هفته مهلت تست، تنها گارانتی آن کالا محسوب میشود.

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟
سفارشات بالای 20 میلیون تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما به سفارشات زیر 20 میلیون تومان مبلغ 220 هزار تومان بابت هر یک کیلوگرم (کالاهای سبک) + هزینه پست برای شهرستانها و پیک موتوری به آن اضافه میشود.


شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟
ترکیه دیجیتال فعلا هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر اصلی آن نیز در شهر شیراز است. در شرایط فعلی ترکیه دیجیتال نیاز به ایجاد نمایندگی یا فعال کردن شعبه در سایر نقاط ندارد. در صورت نیاز، اطلاع رسانی خواهد شد.ولی هر مشترکی که قبلا از مجموعه خرید انجام داده باشد و ترکیه دیجیتال را به شخصی معرفی کرده باشد و آن شخص نیز از مجموعه خریدی به صورت کامل انجام داده باشد درصدی از سود مشترک جدید به مشترک قبلی به صورت هدیه پرداخت میگردد.

سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟
سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.